.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زارعی و بابایی‌ کارنامی راهی بهارستان شدند + میزان آرا/ قطعی شدن آرای 8 حوزه انتخابیه مازندران
منصورعلی زارعی و علی بابایی‌کارنامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود با کسب بالاترین آرا راهی بهارستان می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز،  بنا به اطلاعیه فرمانداری ساری در حوزه انتخابیه ساری  و میاندورود منصورعلی زارعی و علی بابایی‌کارنامی با کسب بالاترین آرا از این حوزه انتخابیه راهی بهارستان می‌شوند.

 

بر این اساس در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و براساس شمارش آرا از جمع آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه از ۱۸۴ هزار و ۲۱۱ رای اخذ شده به ترتیب منصورعلی زارعی کیاپی با ۶۶ هزار و ۲۲۵ رای و علی بابایی‌کارنامی با ۴۲ هزار و ۲۶ رای بالاترین میزان آرا از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود راهی بهارستان شدند.

 

منصورعلی زارعی از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران بود و رای وی از صبح امروز به دلیل فاصله زیاد با نفر دوم قطعی شده بود اما در مورد رای نفر دوم از این حوزه انتخابیه و با بررسی مجدد علی بابایی‌کارنامی از صندوق آرای مردم به  عنوان نفر دوم معرفی شده است وی به عنوان کاندیدای مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده بود.

 

با این روند نتایج انتخابات در هشت حوزه انتخابیه مازندران نهایی شده است و تنها یک در حوزه بابل باید منتظر اعلام نتایج رسمی بود.

 

در حوزه انتخابیه آمل از کل آرای مأخوذه ۱۱۹۵۸۱ رأی، آقای رضا حاجی پور با کسب ۵۷۹۵۱ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراز کل آرای مأخوذه ۶۴۰۲۹رأی، آقای علی اصغر باقرزاده با کسب ۳۰۴۳۰ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از کل آرای مأخوذه ۱۳۳۰۷۰ رأی، آقای غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۵۷۹۴۵ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر وعباس آباد از کل آرای مأخوذه ۸۷۵۷۳ رأی آقای سید شمس الدین حسینی با کسب ۴۴۹۷۳ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از کل آرای مأخوذه ۹۶۹۵۹ رأی آقای ولی اله فرزانه با کسب ۳۵۳۴۷ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از کل آرای مأخوذه ۸۸۵۴۹ رأی آقای محمدعلی محسنی بندپی با کسب ۲۴۰۹۲ رأی حائز اکثریت آراء شدند.

 

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از کل آرای مأخوذه ۱۴۵۱۱۷ رأی، آقای کیوان مرادیان کوچکسرائی با کسب ۶۱۹۸۰ رأی و آقای کمال علیپور خنکداری با ۵۷۸۲۳ رأی حائز اکثریت آراء شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.